Monday, August 13, 2007

cum respiram vacanta

 stau intr-un scaun cam acceptabil de inconfortabil si imi zic:ce postam azi? pai ce sa fie?pentru ce exista blogosfera asta in care ne cufundam mult prea mult cu totii de pe plaiurile blogotice?respir deci exist . cum respiram cand aerul nu mai e incarcat de atata stres cu care suntem obisnuiti in fiecare zi a noastra de oameni ocupati. ocupati cu ce?lucruri pe care nu le mai facem dupa ceva timp ca nu mai sunt la moda,lucruri in fata carora radem cand ne amintim peste cativa ani. o prostie mare asta e.. aerul e acelasi..insa respiram mai greu ca suntem mai lenesi..gradele ne apasa si ne tin in casa ca niste criminali de ozon. picioarele devin retele infinite de prea multe torrente luate in fiecare zi de pe un site mult prea aglomerat de despuieri imginabile in ghereta. ne cibernet-arim cu fiecare spatiu nou cercetat in zona de navigare permisa, cu fiecare cont pe cine stie ce site de care uitam mai apoi si ne intrebam "ba?care pana mea mi-o fi parola si la asta?" . daca stii sa cauti gasesti chiar lucruri interesante,culturale..dar multi ar spune "ce nevoie de atata culturalizare cand pe masa ne umbla furnicile? si pe noi avem doar soarele asta cald de care toti fugiti ..pana la iarna" . naspa tare treaba si cu aia..dar eu nu vorbesc despre ei..vorbesc de cei care respira calm si limpede pe limba noastra dulce de moldovean sictirit . si nu mai ploua ...

3 comments:

Unknown said...

mai Delia, mai da cat talent mioritic zace in tine! "frazele" lungi si dese cheia marilor succese :P!

Anonymous said...

Ce-i drept si eu imi mai uit parolele...da' de ce ar trebui sa fim atat de afectati de calculatoarele astea?!Pai daca nu mai poti si nu mi poti renunta la ele si pune mana pe un creion si o foaie si scrie "bloguri" pana te doare capul!Ia-o la sanatoasa prin oras pana obosesti, te intorci acasa si te culci ,sau dai cu ciomagul in monitor si in unitate cu acelasi sictir romanesc.Daca nu cumva chiar iti place ceea ce faci si atunci suferinta si stresul ala sunt doar povesti pentru infrumusetarea artistica a sentimentului(?!)... In fine trairile sunt "sublime,admirabile dar...lipsesc cu desavarsire!".

delia sopca said...

a suferi te invata sa stii pe ce lume traiesti..deci e ok sa suferi...daca esti racit stergi nasu si mergi mai departe..daca eu insa m-am oprit sa ma uit ce e pe acolo nu cred ca e un lucru facut numai pt infrumusetarea lucrarii...